piatok 15. novembra 2013

ZOZNAM PRIANÍ - ozaj dôležitý, prosím, neprehliadať, prečítať... v prípade otázok ma neváhajte kontaktovať!

Ľudia mi búchajú na dvere, píšu a volajú - nevedia, čo by som chcela, len stoj čo stoj ma chcú niečím potešiť. Akí zlatí! Preto som vytvorila nasledujúci zoznam...

Priala by som si, aby sme

- prijímali seba a druhých takých, akí sme. Nie preto, že by sme boli dokonalí, to nie sme. Ale preto, že sme boli povolaní k životu, a teda chcení, že máme hodnotu - len preto, že sme ľudia

- sa milovali navzájom, tešili sa zo seba i z druhých ako z daru. Mali k sebe a navzájom úctu a rešpekt

- sa chceli naučiť, čo znamená láska

- chceli pochopiť, že láska bez pravdy neexistuje

- pochopili, že pravda bez lásky je horšia ako lož

-  sa stávali múdrymi večnou múdrosťou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára