streda 24. mája 2017

Moja krv (Rudolfovi Dilongovi)

A ďalšie hrôzostrašné narkotické rána
prebdeli sme spolu On ty a ja
kto by sa v desnom víre Mefistovho smiechu
odvážil vystrieť srdce do raja

Krvavo za krvou podpísanú močku
tobogán zmyslov na piedestáli oltára
dušou sa platí nie na príkaz Chrámu
lež pre pomstychtivú nenávistnosť démona

A ďalšie hrôzostrašné opilecké rána
prebdeli sme spolu On ty a ja
zatvorenou dušou skočiť dolu schodmi
v poryvoch túžby po bielych ľaliách

Krvavo za krvou podpísanú močku
opájali sa studne Jeruzalema
slávnosti besov a trpká smrť božstva
teraz som skláňal hlavu tam kde padala 

A v ďalšie hrôzostrašné hrôzostrašné ráno
videla som Ho s klincami uprostred nervov prebitý
On aby ty a ja Rudolf aby my
sme nemuseli hľadať márnu penu dní.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára